piątek, 6 października 2017

Wpis w większej części nieaktualny

HEJCIA, SIEMANKOOOOO!!!!!!!!!!! 😆😆✌✌ Mam zaszczyt powitać Was tutaj po raz pierwszy od przeszło roku i dziewięciu miesięcy 😮😮😮 Prawdopodobnie, gdyby nie Najszanowniejsza Pani Mine Izuki, oraz silne zaintrygowanie i inspiracja Jej wpisem, wiało by tu pustką jeszcze przez kolejne 55 lat 😥😨😮😆 A tymczasem szkoda czasu na zbędne paplaniny, bowiem już wystarczająco nagadałam się w tekście poniżej 😜😆 Wobec tego pozdrawiam, i serdecznie zapraszam do tytułowych, 85 faktów z mojej egzystencji 😉😗✌


A oto mój najpiękniejszy i najcudowniejszy portret w historii moich portretów, wykonany przez wcześniej wspomnianą Panią Mine 😊💖💖


1. Jak masz na imię?
Jam jest jej królewska mość Sayuri, Ewelina, Karolina, Lilianna 👑😆✌

2. Ile masz lat?
Ażeby poznać odpowiedź na owe pytanie z podanych danych ułóż równanie: 😂😆
Mamy następujące dane: x= ?,  a= 499, b=4, ile wynosi x? Przy czym wiadomo że x=a*b
Wynik z powyższego działania to rok, w którym zaszczyciłam ten świat swymi czcigodnymi narodzinami* 😆😂

3. Twój ulubiony kolor?
Hmmm... 93% mojej garderoby stanowi kolor CZARNY. Jaki więc z tego wniosek? Moją ulubioną barwą jest kolor granatowy 😶😮🤔(????) Lecz tak generalnie to uwielbiam wszystkie odcienie tęczy 😊😍

4. Twoje ulubione jedzenie?
a) MIĘSO POD KAŻDĄ MOŻLIWĄ POSTACIĄ
b) Kaszki Bobovity dla niemowląt 😶 I ogólnie żarcie dla świeżo narodzonych dzieciaków 😂
c) Roladki z wędzonego łososia nadziewane szpinakiem 😂
PYSZNOTAAAA 😋


5. Ideał chłopaka/dziewczyny?
TEN OTO OSOBNIK:
AOMINEŚ 💖

Aczkolwiek bicie mojego szalonego serduszka także zwiększa swoje obroty na widok słodkich blondynów z niebieskimi oczętami, Azjatów, oraz dostojnych mężczyzn, którzy mają ładne perfumy 💖💘💖😆

6. Masz chłopaka/dziewczynę?
Ten zacny Pan tam powyżej jest moim mężem, a faceci służą mi wyłącznie do zabawy a nie do związków, STFUUU!!!!!! I tyle w temacie 😂😆 (FEMME FATALE MODE ON ✌👌✌)

7. Jaka/Jaki jesteś?
ZAJEBISTA, AROGANCKA i ZBOCZONA  😎👌

8. Co myślisz o życiu?
Życie, to największy dar jaki tylko człowiek może otrzymać. Życie to cud. Coś niesamowitego, coś tak pięknego, iż owej piękności tegoż fenomenu nie jestem w stanie wyrazić słowami i............ CO JA PIER**LE!!!!!!!!!!!!!! Nie ma się co oszukiwać, ŻYCIE JEST CIĘŻKIE JAK CHOLERA!!!!!!!!! Za to jak dało mi ono w ciry, oraz w dalszym ciągu daje,  to BYM MU TAK MORDĘ OBIŁA, AŻEBY SIĘ FINALNIE ZASTANOWIŁO NAD SWYM KARYGODNYM ZACHOWANIEM, TFUUU!!!!! 😂 Jednakże jedynye co jeszcze ledwo trzyma mnie przed spuszczeniem mu porządnego łomotu, to sporadycznie zdarzające się miłe chwile 😉

9. Tęsknisz za kimś?
Bardziej tęsknię "za czymś", gdyż za ludźmi nie warto.

10. Czy masz rodzeństwo?
Na całe szczęście nie posiadam i w żadnym wypadku posiadać nie chcę 😆

11. Ulubiona piosenka?
Łooooo jejciuu, ciężka sprawa 😮 Mam tak ogromniastą ilość piosenek które w wyjątkowy sposób pieszczą moje uszy, iż nie jestem w stanie jednogłośnie wybrać tej jedynej 😂 Chociaż na obencną chwilę ewentualnie możemy uznać to: https://www.youtube.com/watch?v=j9lx6J2dRHg, bowiem rzygam już tą piosenką ale za cholerę nie mogę przestać słuchać bo mi się tak super zajebiście podoba i tak już od 3 miesięcy 😂😂😍😍

12. Piosenka na dziś?
https://www.youtube.com/watch?v=M7D7ynntNbg!!!!!!!😎💘🔥🔥😈👌

13. Ulubiony gatunek muzyczny?
Mym najulubieńszym gatunkiem muzycznym, z resztą doskonale odzwierciadlającym mój wybuchowy charakterek, jest Heavy/Power metal 🤘😎 Oprócz tego słucham praktycznie każdego rodzaju muzyki i bez zarzutu dogadam się z fanem zarówno Japońskiego rocka, polskiego rapu czy też K-popu 😂

14. Wolisz jadać w domu czy w restauracji?
Wolę w ogóle nie jadać, a jeżeli już trzeba no to raczej preferuje konsumować w zaciszu domowym, gdzie żadne czuby siedzące stolik na przeciwko  nie będą bezczelnie gapić mi się w talerz 😶😂

15. Ulubiony napój?
Wino półsłodkie, Cydr jabłkowy i Piwo na miodzie gryczanym 💖😂🍻



16. Frugo czy tymbark?
WÓDKA

17. Ulubiony smak lodów?
LODÓW???? ( ͡° ͜ʖ ͡°) 😈😂

18. Kogo nienawidzisz?
Nienawidzę ludzi którzy zatrzymali się w ewolucji na etapie meduzy 😮😂 Oraz ludzi, którzy nie mają pomysłu na siebie i bezczelnie zrzynają go od innych 😒😒😤

19. Kogo kochasz?
SIEBIE ✌

20. Masz zwierzątko?
Owszem, mego kochanego psiaka Mikiego 😊 😇 Co prawda ze względu na to, iż nie mam możliwości się nim codziennie opiekować, Miki nie może mieszkać ze mną, lecz mimo wszystko staram się go regularnie odwiedzać 😊😉


21. Jakie zwierzę chciałabyś/chciałbyś mieć?
Kurę, która znosi złote jajka 😂😂😂 Złote jajka + Biznesik = DOOOLARYYYYY!!!!!!!!!!! $$$ 😎😎👏


22. Tęsknisz za szkołą?
Przeogromnie tęsknie jedynie za liceum i szkolnym klubem sportowym, gdzie należałam do licealnej drużyny koszykówki 😳😍💖  To były zdecydowanie najpiękniejsze lata w mej  dotychczasowej egzystencji 😂


Gramy w kosza z duchem 😮 Kuroko, czy to Ty??? 😮 😂

23.
Jaki masz dzisiaj humor?

JESTEM W SZALE I ZARAZ KOMUŚ ŁEB ROZWALĘ!!!!!!!!!!!!! 😮😮😠😠😠😶😶

24. Jaki masz dzisiaj na sobie kolor bluzki?
Na obecną chwilę to miałam, czarny. 😂

25. Co masz na sobie?
Aktualnie nic ( ͡° ͜ʖ ͡°) 😈😈

26. Co robisz gdy Ci się nudzi ?
Niestety mój zwariowany tryb życia, oraz przegiantyczny ogrom obowiązków nigdy nie pozwala mi się nudzić 😂 Chociaż jak czasem podczas dłuugaśnej jazdy autobusem dopadnie mnie znużenie, lubię porozwiązywać sobie quizy na temat jakim to rodzajem chleba jestem 😂😂, bądź  po prostu wyciągam z plecaka blok rysunkowy, ołówek i zaczynam bazgrolić 😝

27. Ulubiony serial?
H2o wystarczy kropla 😆💙 oraz Moda na Sukces 😂😂 Oglądałam ten jakże wspaniały serial od zawsze, aż do feralnego dnia, kiedy to bezdusznie ściągnęli go z anteny 😭 No i w końcu nie dowiedziałam się, czy mąż córki żony brata żony matki córki żony brata zostanie synem szwagra siostry męża brata dziadka 😮😮😂


28. Jak wyglądasz?
JAK CELEBRYTA 👌👌👑

29. Ulubiony film?
Właściwie to filmów w ogóle nie oglądam. Jednakże z tych niewielu  produkcji, z jakimi miałam okazje się zapoznać, szczególnie spodobał mi się "Harry Potter" i "Sala Samobójców". Natomiast najbardziej kocham filmowe produkcje japońskiej animacji takie jak np. "W krainie bogów" czy "Koe no katachi" 😁😊



30. Ulubiona książka?
Podręcznik do biologii, głównie rozdział o rozmnażaniu, fizjologii i rozwoju narządów kopulacyjnych człowieka 😂 A tak to w całym moim życiu nie przeczytałam ani jednej książki 😆

31. Rozmiar buta?
Najczęściej 39 😂, no chyba że buty są  jakieś upośledzone to niekiedy zdarza się 38, 40 a nawet 41😂

32. Z łatwością dogadujesz się z chłopakami/dziewczynami?
Praktycznie z każdym dogaduje się z łatwością 😂, jednak osobiście preferuje towarzystwo płci męskiej, bowiem ze sposobu myślenia i postrzegania świata sama w 95 procentach jestem facetem 😂😝

33. Wymarzony dom?
Wielka, aczkolwiek przytulna willa z krytym basenem, boiskiem do koszykówki w piwnicy i siłownią, stylizowana na japoński wystrój wnętrz 😍😎 Nie chcę mi się opisywać szczegółów 😂

34. Wymarzony prezent urodzinowy?
Cieszę się z każdego drobiazgu 😊😁 Ale z pewnością nie pogardziłabym gdyby ktoś przypadkiem fundnął mi wycieczkę do Japonii i Stanów Zjednoczonych 😝

35. Jakie jest twoje marzenie?
Zmienić ten zepsuty świat!!!!! 😁 Chociaż jak tak patrzę co się obecnie tutaj wyprawia to wydaję mi się, iż chyba owe marzenie jest nieco nierealne 😞

36. 3 rzeczy które zabrałabyś/zabrałbyś na bezludną wyspę?
Ekstra wielofunkcyjnego robota, który za jednym przyciśnięciem guzika zmienia się w samolot, łódź podwodną lub samochód, oprócz tego może jeszcze skrzynkę wódki i beczkę piwa 😂😂

37. Jak ma na imię Twój/Twoja przyjaciel/przyjaciółka?
Osobiście nie lubię słowa "przyjaciel", ale dobra niech Ci będzie Justyna, podnieć się trochę 😂😂

38. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?
Nie pamiętam 😮

39. Śpisz z misiem? Ulubiona emotka?
Ależ oczywiście, z moim misiem Aomisiem 😆😍💖




40. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Jeżeli chodzi o piosenkarzy to Takahiro Moriuchi, Jan Borysewicz, Bruce Dickinson, oraz Jared Leto, Axl Rose i Chester Bennington[*], zaś z piosenkarek najbardziej wielbię Lzzy Hale, Demi Lovato, Darię Zawiałow, Avril Lavigne, Hayley Williams i Bebe Rexhę 😆 W sumie jest ich więcej ale myślę, iż tyle w zupełności wystarczy 😂

41. Ulubiony aktor/aktorka?
Ja, kiedy muszę grać dobrą minę do złej gry ✌

42. Twoje hobby?
a) Pomimo tego, iż już skończyłam edukację pod tym kątem, żywię dziwną fascynację do chemii, matematyki oraz fizyki 💖😮😂 Uwielbiam oglądać filmy dokumentalne na temat  wszelkich zjawisk związanych z tymi dziedzinami nauki i zgłębiać wiedzę o składzie chemicznym każdej rzeczy jaka mnie otacza 😎 Cóż, inni ludzie rozwiązują krzyżówki, a ja rozwiązuje zadania z matmy i chemii 😂😂
b) Rzecz jasna, baaardzo interesuje mnie Czcigodny Kraj Kwitnącej Wiśni i jego kultura 😂 W tym przypadku także oglądam mnóstwo filmików oraz przeglądam mnóstwo artykułów przedstawiających jak wygląda życie w tejże cudownej krainie 😊 Arcyniezmiernie podoba mi się ten kraj oraz wszystko co z nim związane i w przyszłości definitywnie pragnę go odwiedzić, jak nie wyjechać na dłużej 😉
c) Sprawa tak oczywista iż chyba nawet nie trzeba wspominać, Anime & Manga 😁
d) Psychologia 😶
e) I dzikie imprezowanie 😎👌

43.
Twoje motto?

"...A kto umarł, ten nie żyje" 😶😶😶

44. Piosenka przy której uwielbiasz tańczyć?
Jak tańczyć to tylko przy disco polo 😂😂

45. Co robisz gdy Ci smutno?
Z reguły staram się nie smutać, gdyż smutanie i tak nic nie zmieni, a już na pewno nic nie polepszy😉😀 Zamiast smutku odczuwam coś w rodzaju złości połączonej z bezradnością i zazwyczaj w takich chwilach lubię sobie zapalić papierosa, wziąć 3 głębokie wdechy i wierzyć w to, że będzie lepiej 😉 Bądź jeżeli jestem w domu, to wówczas uwielbiam śpiewać 😂 Śpiewanie automatycznie koi moje nerwy 😂

46. Często płaczesz?
Tak, ze śmiechu 😂 Na te negatywne łzy szkoda urody 😉

47. Prowadzisz jakiegoś bloga?
Mam chyba z 11 blogów, w tym 4 "aktywne" na które jeśli mam kaprys, okazjonalnie wrzucam jakieś wpisy 😂

48. Piszesz pamiętnik?
Nein 😶

49. Umiesz rysować?
Umiem doskonale i nie trzeba być ekspertem, ażeby to stwierdzić 😆👍👍



50. Co Ci przypomina dzieciństwo?
Samotne spacery po okolicy, konsole do gier typu Pegasus lub Playstation 1, W.I.T.C.H oraz niezmiennie Anime & Manga 😊




51. Jakieś uzależnienia?
Moje własne odbicie w lustrze 😂, Słuchanie muzyki, (nad)używanie emotikonów 😂,  Internet, Alkohol, Kofeina, Pornosy, Czarne ciuchy 💖, Seks 😂, Aomine Daiki 💖, Piosenki grupy "PRO8L3M" 💖, Zarabianie i wydawanie Hajsu 😂, Zakupy, Kolczykowanie uszu 😂😮


7 kolczyków w prawym uchu, 2 w lewym, co w sumie daje 9 😮😮

52. Kręcone czy proste włosy ?
Jak pokręce to kręcone, jak wyprostuje to proste, a jak wyjdę na zewnątrz podczas trwania pogodowego armagedonu to prosto-krzywo-kręcono-falowane 😂😂

53. Farbowałaś włosy?
Ja, farbować włosy???? 😮 Ależ skądże!!!! 😮 Obecnie codziennie wpierniczam 555 kg dorodnych marchewek, co w rezultacie przyczynia się do mojej ognisto marchewkowej barwy włosów 😂😂 Lecz tak serio, ile ja mam przygód z farbowaniem włosów, to się w pale nie mieści 😵😮😂

54. Kolor ścian w pokoju?
😮


55. Grasz na jakimś instrumencie ?
Kiedyś grywałam na flecie i keyboardzie, teraz to jedynie gram ludziom na nerwach 😂😂

56. Lubisz pływać?
Lubię surfować, po internecie 😂😂 No co, w pewnym sensie surfing to przecież też pewnien rodzaj pływania 🤔😂

57. Malujesz się?
Do pracy delikatnie, bowiem zwyczajnie nie chcę mi się z tym paprać, zaś w każde inne miejsce niż robota, mocny i wyrazisty makijaż to podstawa 😆 Aczkolwiek nie mam też absolutnie żadnych problemów z wyjściem z domu bez pomalowanej gęby 😂

58. Jak kolczyk to gdzie ?
Tylko i jedynie w uszach 😝

59. Jak tatuaż to gdzie ?
Na karku, przedramieniu, pod żebrami, na łopatce, po zewnętrznej stronie uda, na plecach i nad obojczykiem 😉 A jeżeli już jesteśmy w kwestii tatuaży, to sama mam parę na niektórych z wcześniej wymienionych miejsc i z miesiąca na miesiąc będzie przybywać ich więcej 😮😆 (Obawiam się o kolejne uzależnienie 😮) A oto me dwie dziarki, do jakich to mam największy sentyment: 😊💖💖
To pierwsze zdjęcie jest nieco zmutowane, gdyż przecież ciężko sobie samemu sfotografować kark 😂 Natomiast przy drugim, musicie obrócić głowę o 180 stopni 😂😂  Reszty nie pokażę, 😂 no chyba że zapytacie 😂


60. Co chciałabyś/chciałbyś w sobie zmienić ?
ABSOLUTNIE NIC, SAMA DLA SIEBIE JESTEM IDEAŁEM. 😂👌✌

61. Co tam ? ^^
A leci kabarecik 😂👍

62. Masz dziwne nawyki?
Hmmm... zawsze noszę ze sobą telefon, czy to idę do łazienki pod prysznic, czy też do kuchni, czy gdziekolwiek, zawsze ale to zawsze muszę go mieć przy sobie, nawet może bezczynnie leżeć, po prostu wystarczy sam fakt że go widzę 😮😶 Poza tym to już chyba żadnych, chociaż to co dla mnie wydaje się normalne, w ocenie innych niekoniecznie musi takie być 😶😮😂

63. Czy kolekcjonujesz coś?
Wspomnienia, chwile, mangi i BUTYYYY!!! 💖😂

64. Jaki masz telefon?
A obecnie to jakiś tam Chujłałej 😂😂

65. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu?
Bez kluczy, to kwestia zasadnicza 😆 Jednakże nie ma mowy o wyjściu z domu bez słuchawek, telefonu oraz portfela 😶😮

66. Czego się boisz?
Siebie, jak się wkur*wie 😮😂😂 Poza tym to niczego 😎

67. Co zazwyczaj jesz na śniadanie?
Wspomniane gdzieś wcześniej kaszki Bobovity, płatki z mlekiem, kanapki z  dżemolem i jajecznicę 😆

68. Od kiedy nosisz okulary?
Nie noszę okularów 😮

69. Ulubiony YouTuber?
Krzysztof Gonciarz, Panowie z Abstachuje, Adbuster, DeeJayPallaside, Blowek oraz Niedygetyczne, jeżeli mówimy o polskim Juczubie 😁

70. Skąd pomysł na nick?
TO NIE NICK, TO IMIĘ 😣😂 A skąd pomysł??? Hmmm... nie do końca jestem w stanie sięgnąć pamięcią jak to dokładnie było, miałam wtedy 10 lat 😂 Być może iż po prostu usłyszałam to imię w jakieś z chińskich bajek, arcybardzo mi się ono spodobało i zwyczajnie postanowiłam się przechrzcić 😜 Aczkolwiek wiem tyle, iż jestem Sayuri odkąd pamiętam 😆

71. Lewy czy prawy Twix?
Żadnen, wolę parówki 😂😎✌

72. Co byś zrobiła gdyby przez okno do twojego pokoju wleciał mini batman z kartoflem na głowie i wyznał ci miłość?
Hymmmm... Zdjęłabym mu kartofla z głowy i powiedziała że skoro tak bardzo mnie kocha, to niech leci mi do sklepu po zgrzewkę piwa, zrobi pranie i posprząta w domu (Na co oczywiście ja będę się bacznie  przyglądać siedząc wygodnie na fotelu z piwkiem w ręku :D) a na koniec w nagrodę poczęstowałabym go frytkami które przyrządziłabym z kartofla, którego to miał na łbie 😎👌😂

73. Dlaczego kosmici nie noszą czapek z różowymi pomponami?
Ponieważ siła grawitacji panująca w kosmosie sprawiłaby, iż czapki nie były by usytuowane na łbach kosmitów, tylko lewitowałyby w przestrzeni kosmicznej 😮😂

74. Dlaczego nigdy nie odkryto portalu do innego bardziej fajnego świata?
Bowiem każdy z nas ma swój własny portal do takowego miejsca 😊 No i nie ma jeszcze twardych dowodów na prawdziwość teorii wieloświatów 😆

75. Lody czy shake?
KOKTAJL 😶 Najlepiej bananowy 😎🍌

76. Skoro są poziomki to dlaczego nie ma pionówek ?
Skoro okna da się zasłonić, to dlaczego słonia nie da się zaokiennić?? 😮(Choć gdyby się chciało to może i by się dało 😂)

77. Dlaczego, żeby skończyć prace w Windowsach, trzeba nacisnąć na "Start"?
Kto powiedział iż trzeba nacisnąć start? 😮 Przecież prace systemu operacyjnego można zakończyć wciskając przycisk zasilania, bądź też zwyczajnie pieprznąć komputerem o ścianę, wielkie mi halo 😮😂😂

78. Po co sterylizowana jest igła przy wykonaniu kary śmierci przez zastrzyk?
Na wypadek gdyby skazany jakimś cudem był odporny na podawaną substancje, karę śmierci jednak przeżył a potem uciekł  i w konsekwencji niewysterylizowanej igły mógłby potencjalnie zarazić się jakimś syfem a następnie on zarażał by ludzi, wybuchła by gigantyczna pandemia i....  APOKALIPSAAA!!!!! 😮😮😱

79. Skoro do teflonu się nic nie przykleja, to jak przyklejono teflon do patelni?
Namagnesowano patelnie oraz telefon przeciwnymi ładunkami i tak oto według III zasady dynamiki Newtona zadziałała siła wzajemnego oddziaływania jednego ciała na drugie, więc telefon i patelnia się przyciągnęły 😂👌😝

80. Dlaczego w lodówce jest światło, a w zamrażalniku nie?
Żeby łatwiej było ukryć ciało 😶😶😮

81. Dlaczego czas płynie?
Pfff, płynie, mi tam czas jedzie limuzyną 😎👌

82. Krowa stoi na granicy polsko-czeskiej czyje będzie mleko?
Przeciągnę krowę na granicę polską, po czym ją dosiądę i pojadę na niej do domu, następnie przyprowadzę byka który będzie ją zapładniał, dzięki czemu otworzę hodowle krów i będę zarabiać na masowej produkcji mleka i pływając w hajsie nie będzie mnie obchodziło czyje będzie mleko 😎😎😂

83. Jaś kupił dwa kartoniki soku po 2.50 oraz paczke ciastek po x złotych.Ile waży piasek na pustyni nocą gdy chodzą po nim zielone wielbłądy trzygarbne?
Na początek, na podstawie wzorów na objętość walca oraz kuli musimy wyznaczyć wzór na objętość przeciętnego garba wielbłąda, po otrzymaniu tegoż wzoru i policzeniu ile cieczy w przybliżeniu zmieści się w 1 metrze sześciennym garba wielbłąda, otrzymaną wartość należy przemnożyć przez 2,50, a następnie ze wzoru na delte obliczyć X złotych. Wyliczoną w ten sposób liczbę trzeba będzie podzielić na czas trwania nocy (tj. od zachodu  do wschodu słońca) a potem dodać do niego całościową objętość wszystkich  garbów wielbłądów oraz wagę Jasia i finalnie po zsumowaniu powyższych wartości wyliczymy, że odległość ziemi od słońca wynosi około 150 000 000 km!!!!!!!!! 😶😶

84. Czemu masz bloga?
Albowiem miałam zachciankę na napisanie własnych opowiadań i wówczas pomyślałam, iż skoro już coś tam piszę, to czemu by też nie wystawić tych mych wytworków wyobraźni na internetny, a nóż komuś się spodoba 😂 Czyli najogólniej mówiąc, dla własnej przyjemności 😝

85. Czemu boisz się ufo?
Sayu nie boi się UFO, to UFO boi się Sayu 😎

I to już wszystko, kłaniam się nisko 😆✌ Jeżeli dotarliście to końca, to gratuluję 😂😝👍
Za karę, do odpowiedzi na powyższe pytanka nominuję Panią Yuki Uchihę, powodzenia 😂😂😂

*Gdyby matematyka nie była czyjąś mocną stroną lub ktoś był blondynką 😂,  wynik działania z pytania drugiego to 1996 😂😂

17 komentarzy:

  1. Ja tu zajrzę jutro! Obiecujeeee! 💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejciaaaaaaa! ^^ <3
      "brawo dla mnie" *klap klask klap klask* *Kłania się* "Dziękuję, dziękuję :*"

      Wgl! Kocham ten kursor *.* I te gwiaaaazdkiiii *-*

      Ooo... Jak słodko *-* Starałam się!

      Umiem liczyć! 1996! Prawda, staruszko, prawda?!

      "93% mojej garderoby stanowi kolor CZARNY. Jaki więc z tego wniosek? Moją ulubioną barwą jest kolor granatowy" xD <33

      5.Chyba chciałaś napisać "słodkich blondynek z niebieskimi oczętami" ;)

      6. Masz mnie <3 xD

      Ja Ci dam w ogóle<.<

      19. i mnie xD

      20. ooo *-*

      Yezuuuuu x.x Jakie szpony! x.x xD

      *-* rysuuuuuuuuuuuumkiiiiiiiiiiiiiiiiiii <3 <3 <3 <3

      W.I.T.C.H i H2O <3 xDDD

      Nie cierpię kolczyków o.o

      59. pytam o.o ;p

      ZGADZAM SIĘ O.O UFO SIĘ BOI

      <3 <3 Bajoooooooo!! ^^

      *ani nie jest mocną stroną i jestem blondynką, a wyliczyłam <.< :'D

      Usuń
    2. Najgorętsze brawa!!!!!!! Klasku klaskuu!!! 👏👏 Zasłużyła Pani na taki aplauz 👏😁

      Wiem że jest zajebisty, lecz won od mego kursora 😒😒😣 😂😂😂😂 (Bierz se te gwiazdki, ale Aośka zostaw 😒😒😒😂)

      STARUSZKO?????!!! 😮😮😮😑😑 A spieprzaj gówniarzu!!! 😣😣😂😂 Co Ty sobie wyobrażasz????? 😡😡 Chodź tu to Cię nauczę szacunku do starszych 😡😂😂😂😂😂

      5. No tak, racja, aczkolwiek to była taka zaszyfrowana wiadomość ażeby mnie przypadkiem o jakieś lesbijstwo nie posądzili 😶😶😂😂😂 TAK, KOCHAM SŁODKIE BLONDYNKI Z NIEBIESKIMI OCZĘTAMI i myślcie sobie co chcecie!!! 😣😶😂😂

      6 i 19 😂 To jest sprawa tak oczywiście oczywista iż pomyślałam że chyba nawet nie ma sensu o tym wspominać 😂😂😂 Kłoocham moją małą Mineś 💖💖😮😂😂😂😝😝

      Doobraa, okej, już się ujarzmiam.

      A ja kocham kolczyki 😂😂😂😂 Przeciwieństwa się przyciągają 👌👌👌😝😝


      59. To że zapytacie, to jeszcze nie znaczy iż Wam pokażę 😂😂😂👍 Mam jeszcze wydziarany pistolet na plecach, mniej więcej w miejscu gdzie zapina się stanik z prawej strony 😂😂😂😂 Wobec tego nawet gdybym chciała, to ciężko by mi było samej to sfotografować 😂😂 A samowyzwalaczem wychodzi do dupy nie podobne 😶😶😂😂 Kwiat japońskiej wiśni, tak praktycznie na cycku z boku z po lewej stronie ciała 😶😂😂😂 Ciężko wytłumaczyć 😮😶😶 A za 2 tygodnie na mym przedramieniu na lewej ręce pojawi się wzór chemiczny etanolu obrysowany trójkątem, jakkolwiek to rozumieć 😶😶😝😝 Jak chcesz Mineczi to mogę Ci wysłać zdjęcia wcześniej wspomnianych obrazków na ciele, aczkolwiek nie wiem czy chcesz moje nagie fotki 😏😏😏 Inaczej się nie da 😏😏😏😂😂😂

      Taaa, jasnee, zapewne popatrzyłaś sobie na rozwiązanie na samym dole,a teraz wielką mądrą zgrywasz 😒😒😑😛😛😛😂😂😂😂




      Usuń
    3. Yayyyy! 😆😆😆

      Spoczko, zależy mi tylko na gwiazdkach 😆😆😆😆😂

      D-dzieci w okularach się nie bije!

      Oo... słodko *-* 😂💖

      Oczywiście że chcę 😎😎😎😂

      Wcale nie! 🙎 Ja po prostu jestem mądra! 😣

      Usuń
    4. To Ci ściągnę okulary 😂😂😂😂

      💖💖💖😘

      Pff, nie będę demoralizować dzieci ostrymi nagimi zdjęciami 😒😒😛😛😂😂 (Wole Ci to pokazać na żywo 😏😏😏😈😈😂)

      Taa jaasnee, mądra blondynka 😒😒😂 Takiego przypadku to jeszcze nawet amerykańscy naukowcy nie znają 😂😂😂😂😂 No ale dobra, uznajmy iż Ty jesteś jeszcze nie odkrytym fenomenem 😎😎😂😂👌👌👌👍

      Usuń
    5. To będę ślepa 😶😶

      💖

      😂😂😂 okeeej

      Wyjątek cośtam regułę 😉

      Usuń
    6. Przynajmniej nie będziesz widzieć jak Cię biję 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆

      👌👌👌👌👌👌👌

      Usuń
  2. nie wierzę O_O SAYU W KOŃCU DODAŁA WPIS NA BLOGA O_O ŚWIĘTO O_O CUD O_O czy to koniec świata się zaczął ? ;_; CHWAŁA CI MINE *_* no najpiękniejszy portrecik <3

    ja pamiętam że dopiero po roku naszej znajomości się dopiero przez przypadek dowiedziałam jak ty naprawdę się nazywasz xD ale co ciebie tylko sayuri mi pasuje xD

    CO TO MA BYĆ ?! O_O odpowiedź na pytanie o wiek level sayu xD xD aż strach spytać xD HAHA xD

    "93% mojej garderoby stanowi kolor CZARNY. Jaki więc z tego wniosek? Moją ulubioną barwą jest kolor granatowy" BRAWO xD

    4. O JAK MIŁO ^^ *_* wstawiłaś mój mem <3 biedni faceci ;_;

    jaka jesteś ? poważnie chora na głowę -.- xD

    sayu nie bij życia ;_; bo jeszcze je zabijesz ;_; zabijesz życie ;_; O_O"

    JA CI DAM W OGÓLE NIE JADAĆ !!!!!!! WYPLUJ TO !!!!! NATYCHMIAST !!!! NIE WOLNO CI TAK MÓWIĆ !!! SAYU !!!! NIECH KTOŚ JEJ COŚ POWIE, BŁAGAM !! -.-

    mam nadzieję że to tylko kuroko O_O" żadnych duchów ;_; nie ;_;

    SPOKOJNIE SAYU T.T wiem że jesteś wkurzona ale nie rozwalaj łba nikomu T.T chyba muszę cię zamknąć w tej klatce jednak T.T xD

    dlaczego mnie to nie dziwi że miałaś czarny kolor bluzki -.-

    i jakim rodzajem chleba jesteś ? xD xD xD

    bo on został synem matki ciotki babci ;_; xD

    a horrory ? przecież oglądasz *_*

    to ty masz upośledzone stopy a nie buty są upośledzone -.- xD

    jeszcze mnie nie stać na taki drogi prezent dla ciebie T.T

    pytanie 36 ;p ty spryciulo xD

    PODNIECIŁAM SIĘ I TO BARDZO !!! <3 <3 O_O ale dalej nie wierzę że o mnie tu wspomniałaś O_O <3 drugi CUD dzisiaj ^^

    O_O tam na tym zdjęciu co jest ten wielki nieogar na stole jest kawałek mojej ręki O_O czemu tego nie ocenzurowałaś ? czemu wystawiasz mój wizerunek bez mojej zgody ? -.- O_O xD

    WITCH O_O <3 byłam Cornelią xD twoje hobby ? chyba zapomniałaś jeszcze o znęcaniu się nade mną T.T xD

    jak pomyślę że kiedyś byłaś blondynką .. xD xD HA HA HA !! xD

    HA ! a ja widziałam wszystkie ! ^^ ale żeby wytatuować sobie na całe życie wzór na delte na ręce to tylko trzeba być tobą -.- ŚWIR !!!!! -.-

    ja się w ogóle ciebie boje T.T

    parówki wolisz xD chyba wiem o jakie parówki chodzi xD

    ale z Ciebie zołza -.- dobrze że przynajmniej tego batmana byś frytkami poczęstowała -.- xD

    umm .. a ja jestem za tym że żyjemy w matrixie O_O zaokiennić słonia ? xD

    no najlepiej xD walnę kompem o ścianę xD bo po co czekać jak się wyłączy i mnie codziennie stać na nowy xD

    pytanie 78 O_O PADŁAM xD na podstawie tej twojej odpowiedzi byłby niezły film O_O xD

    ALE ODPOWIEDŹ NA PYTANIE 82 TO JEST MISTRZOSTWO xD xD xD HAHAHA ! xD no nie mogę po prostu xD

    83. O_O eeeeeeee ... ?! ja stąd wychodzę, pa.

    CHWILA, ŻE CO ? O_O MNIE NOMINUJESZ ? O_O a-ale j-ja nawet nie mam bloga .. ;_; gdzie mam to wystawić ? ;_; no d-dobrze spróbuje to napisać ... ;_; ;p ALE NIBY ZA JAKĄ KARĘ ?!! xD xD

    ps. nie obrażaj blondynek -.- ja jestem taka mądra że ten wynik znałam bez żadnych obliczeń ! xD PHI ! -.- xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Tobie odpiszę później gnido 😒😒😂😂😂

      Usuń
    2. Koniec świata to się dopiero zacznie jak Justynka zmądrzeje 😂😂😂

      Mi do mnie także jedynie pasuje Sayuri 😎 Sayu to Sayu i koniec 😂

      A jak 😎✌ Przecież Sayu kocha utrudniać ludziom życie 😂😂

      Tak, wiem że ubóstwiacie mój tok rozumowania ✌✌

      No ciesz się, ciesz 😂 A faceci są mi potrzebni tylko i wyłącznie do jednej rzeczy i wcale nie uważam, ażeby byli biedni 😮 😈😈 Chyba wręcz przeciwnie 😈😂😂

      ŚMIERĆ JEJ NIENAWIDZI, ODKRYŁA JEDEN, NIEZAWODNY SPOSÓB NA POZBAWIENIE ŻYCIA, ŻYCIA ✌✌

      Wypluwam.

      Ależ nie, to nie Kuroko, to duch Józef który przyjdzie zjeść Cię w nocy, buuu!!!!!!!!!!!!!!!!!

      A w klatce, to sobie możesz jedynie swoją głupotę zamknąć. 😂😂

      NO BAA, ŁADNI LUDZIE UBIERAJĄ SIĘ NA CZARNO ✌✌

      Jestem bułką z nasieniem, średnio wyrośniętą 😶😶

      A ja byłam święcie przekonana iż został stryjem siostrzenicy matki kuzyna babci 😶

      Horror to oglądam jak widzę Ciebie na kacu ✌😂😂😂

      Sama jesteś upośledzona ✌

      No to zarabiaj a nie pier**l 😂😂😂 Tylko szybko!!!!! 😂😂😂

      Kontaktowałam się z Twoją ręką i ona wyraziła zgodę na upublicznienie swego wizerunku 😂😂😂 W związku z tym, nie wiem jakie macie wzajemne stosunki z dłonią, aczkolwiek całe postępowanie jest przeprowadzone w sposób legalny 😶😶


      A ja byłam Hay Lin 💖💖

      Jak Ja pomyślę że kiedyś byłam blondynką.... Jak można było się tak zhańbić????😣😣 😂

      Jak nie wiesz co masz robić, to licz deltę ✌✌

      A kto się nie boi 😂😂😂✌✌

      83. No to bajoo, żegnam 😂😂😂

      TAK, CIEBIE NOMINUJE. Wystaw na G+. Kara za to, iż się ze mną zadajesz. 😂😂😂 Dobra, nie chcę mi się więcej już dzisiaj pisać, wypiłam dużo %%% 😂😂😂, porozmawiamy sobie pała w pałę innym razem 😂😂😂 Buziiiaki!!! 💖💖




      Usuń
    3. nie zmądrzeje do póki zadaje się z Tobą -.- świat jest bezpieczny ;p

      ubóstwiamy *.*

      ale łamiesz im serca zołzo T.T

      HAHAHA xD

      no mam nadzieje, sayu.

      n-niee ! tylko nie duch józef ! T.T

      no to muszę zacząć ubierać się na czarno xD

      BUŁKA Z NASIENIEM xD

      nawzajem -.- tylko ja oglądam wtedy jeszcze straszniejszy horror -.- xD

      i kto to mówi ✌

      a jak się przepracuje i umrę to już nikt ci takiego prezentu nie da -.- ;p

      a-aha O_O ale ja dobre stosunki mam tylko z prawą ręką -.- xD

      trochę głupoty po tym blondzie ci zostało xD

      motto życiowe ;_;

      kara za to że się z tobą zadaje ? O_O -.- już wystarczającą karą jest znoszenie twojego charakteru i dziwactw xD ale ok trudno napiszę to -.- podnieć się trochę xD no widzę właśnie ;p :*




      Usuń
  3. Witam szanowną Sayuri!!! :D
    Boże, jak myśmy się dawno nie kontaktowały xDD Żadna nic nie wstawiała na bloga i tak pusto... ;P

    No, no jesteś 4 lata starsza ode mnie xD
    Ja niedługo mam 18! :D *.*
    To zdj Aosia na schodach jest boskie <3
    ,,16. Frugo czy tymbark?
    WÓDKA" Tak bardzo w temacie XD
    Tetsu uchwycony w twoim klubie koszykarskim?! Czyżby zdradził Kagamiego? :D xD
    Ja mam bardzo podobnie z rozmiarami buta! :D tylko częściej 40 ;P
    Ja się zastanawiam nad drugim kolczykiem w jednym uchu, bo na razie mam po 1 ;)
    Jakie ty masz długaśne pazury! :D
    A co znaczy ten napis na karku, jeśli można spytać? ;P
    To, że kolekcjonujesz buty, łączy cię z Aominecchim xD

    Pozdrawiam gorrrrrrącoooo! :D
    I życzę wszystkiego dobrego, duuuużo Aomiśka, wódki, piwka, żeby ci się kolor włosów nie zmieniał *.* (albo zmieniał, jak będzie piękny <3) i żebyś jeszcze więcej rysowała <3
    Ps. Te rysunki, zwłaszcza Ao, są PRZEPIĘKNE! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO KOGO JA WIDZĘĘĘ!!!!! 😮😮😍 Dzień dobry, WITAMMM Cię serdeczniee!!!!!!!!!!! 😮😆😆😍 Ja Pani powiem, że normalnie to już w pewnym momencie miałam do Ciebie pisać, czy Ty żyjesz, czy nie żyjesz, czy przeprowadziłaś się na inną planetę😂, czy gdzie Cię wcięło 😱😮😮😱😂 Gdyż jak tak długo nie dawałaś żadnych oznak życia to do głowy przyplątują się przeróżne niepokojące myśli 😵😮😱😆😆 Także, ufff, co za ulga 😌😌😁
      Fajnie Pani 😶😮😆 Ja tam bym chciała na zawsze zatrzymać się na wieku 18 lat i już nie mieć ani jednego roku więcej 😖😖😖😂
      Że boskie to nawet za mało powiedziane 😍😍💖💖💖
      No bardzo w temacie 😮😶 Przecież te wszystkie 3 rzeczy łączy to, że są one napojami 😂😂😂👌👏
      A z tym Tetsu to było tak, iż chcieliśmy mu zrobić piękną fotkę jak dumnie pozuję z piłką w dłoni, aczkolwiek no niestety, nawet kamera go nie widzi 😔😢😢🙁😂😂👌
      No to jak najbardziej, walnij sobie tego kolczyka, tylko żebyś się potem nie uzależniła jak Ja 😶😶😂😂😂✌
      Odnośnie napisu na karku, to nic innego jak "Sayuri" zapisane w japońskim kanji 😝😂👌(Z resztą to te same znaki które mam w nazwie użytkownika 😂😂😂) Nie wyrzeknę się tego imienia do końca życia 😂😂👏👍
      Hmm, w sumie z Aominecchim łączy mnie arcy bardzo wiele rzeczy 😶😶😶 Ten osobnik tak bardzo zrył mi mózg, że praktycznie przesiąkłam jego cechami charakteru i upodobaniami 😶😶😶😂
      Ależ najserdeczniej Ci dziękuje moja droga!!!!!! 💖💖💖😁😇 A kolorek włosów raczej nigdy mi się nie zmieni 👌👌😁😁💖 Sayu bez pomarańczowych włosów to nie Sayu 😂😂😂😮 Postaram się, jednakże zwykle brak czasu nie pozwala mi na takie intensywne bazgrolenie 😔😔😔😉😉
      Tak, wiem, wiem 😊😊, dziękuje 😘😘👼
      Ja także pozdrawiam Cię cieplutko i życzę arcyszybkiego powrotu do tworzenia!!!!!!!!!!!!!!!!! 😉😇😇 Bajooo!!!!!! 😊😘💖💖💖

      Usuń
    2. Jak miło, że się Pani choć trochę o mnie martwiła <3 :D
      Ostatnio mam sporo do roboty i tak jakoś na pisanie czasu nie ma :/

      A.... Zapewne Tetsu wyszedł ładnie, ale następnym razem kamera powinna być z firmy Akashiego/Aomine/Sokolego Oka, by go uchwycić ;P
      Nie, nie, spokojnie, uzależniać się nie zamierzam xDD
      Aaaa... No tak xD Nie skapnęłam się xD

      Dziękuję arcypięknie <3 ;*

      Usuń
    3. TROCHĘ 😌😌
      No to pjonaa, ja to ostatnio nawet nie mam czasu spać 😶😶😶😶
      Ależ jasna sprawa, Pan Tetsuya jest zaiste niezwykle fotogeniczny 😎😎😂😂 Tylko czasem jest jakiś taki jakby nieobecny na tych zdjęciach 🤔🤔😂😂😂😂 Lecz myślę, iż aparaty z firm które Pani wymieniła przyniosły by duże rezultaty 👌👌😆😆
      Rób co tam uważasz, to tylko tak ku przestrodze 😂😂😆 Bo Ja mam tyle metalu w uszach, że jak wychodzę ze sklepu to na mnie bramki piszczą 😂😂😂😂😆😆😆😆
      Proszemm uprzejmie 😘💖💖💖

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń